onsdag 13 maj 2009

Vill ha semester nu.

Vill bara att det ska bli sommar nu, på riktigt. Vill att det ska bli v.27 nu också. För då börjar min semester. Men först av allt vill jag ha min skattegrej nu, fick tillbaka 5500 ungefär. För dom så tänkte jag och Fredric göra något kul på semestern. Vi har tänkt att vi ska åka till Kolmården en dag och sedan åka till Gotland i en vecka. Skulle vara så himla skönt att komma bort ett tag, bara han och jag.
Men jag kan ju inte boka någonting förrän mina pengar har kommit. Med min tur så kommer väl allting vara uppbokat när pengarna kommer. Skulle verkligen inte förvåna mig. Hoppas verkligen att vi kommer iväg någonstans :) Eller vi SKA fan.

Nu sitter jag hemma och väntar på min karl som är hemma om 30 min ungefär. Massa pussar och kramar vill jag ha!
Så vi ska väl lägga oss i sängen med lite te och glo på How I met your mother, som vi brukar göra nu för tiden ;)
Ska glo på tv nu, farväl.

Inga kommentarer: