torsdag 21 maj 2009

The month of HELL!

På måndag kommer lönen, ja LÖNEN. Det är bara jag som får lön denna månad. Typ, iallafall... och bra kommer den nog inte att vara heller. Eftersom Fredric var arbetslös där ett tag så får han inte ut mycket alls. Så det blir min lön vi måste leva på. Kommer bara betala alla räkningar, sedan är vi fattiga igen. Fan, den här månaden kommer gå åt helvete.
På det ska syrran fylla 19 den 1a Juni och sedan ta studenten den 6e. Så hon kräver ju massa presenter! haha :P
Ne men allvarligt, man blir ju för fan deprimerad på riktigt. På det känner jag att ingenting går riktigt som jag vill just nu. Meeeen det kan vi ta senare... eller aldrig.

Har iallafall vart ledig idag. Kommer att vara det imorgon med, skönt som fasen! Så imorgon tänkte jag och Fredric baka bullar. Sedan vid 16-tiden ska jag hem till min far och övningsköra. Det påminde mig nu om att jag ska kasta upp körböckerna och börja plugga lite, så jag inte glömmer bort allting.
Nu ska jag fan ha körkort. Ska. Fast vi får väl se hur det går med det...

Dagens:
Humör: Vet inte, funderar mkt.
Gör: Sitter hemma i soffan med Fredric och Joel.
Musik: Millencolin
Kläder: Fredrics jävligt långa linne, leggings.
Skor: Gladiator sandaler.
Hår: Uppsatt.
Vill: Göra något nyttttttt.
Vill inte: Svälta ihjäl.

Inga kommentarer: