söndag 3 maj 2009

Nu gör vi som många andra, tidsfördriv.


Saker ni kanske inte vet.

Jag hatar mina fötter. Jag tycker att eurodance är bra. Jag har psoriasis i hårbotten. Jag har en sjukdom som kallas för norrlandssjukan (vet inte vad den heter på riktigt). När jag var yngre älskade jag Arkiv-x, döpte tillomed min hamster till Scully. Folk kan lura i mig vad de vill, jag är jävligt lättlurad. Jag har jobbat på McDonalds i hela 2 arbetsdagar, sen sa jag upp mig. Jag har svårt att lita på folk. Jag är i kissobajs åldern (kommer nog alltid att vara). Jag älskar barnfilmer. Jag skrattar åt mina egna skämt. Jag skrattar åt allting i princip, även när folk gör sig illa. Jag har gått hos BUP. Jag gjorde abort när jag var 15 år. Jag började röka när jag var 14. Jag har aldrig haft ett förhållande som varat under 1 år. Jag flyttade hemifrån när jag var 19, och har hunnit flytta 3 ggr sedan dess. Jag är för lat för att träna. Jag har sett Markoolio live, haha. Jag får fräknar på sommaren. Jag oroar mig för mycket om allting. Jag har svårt för att uttrycka mig. Jag har inget ordförråd, kan inga "svåra" ord. Jag har svårt att säga nej.

1 kommentar:

solaz sa...

Din sjukdom heter Pustulosis Palmoplantaris, PPP och är en svårbehandlad form av psoriasis som sätter sig i handflator och på fotsulor.
Tänkte bara ifall du ville veta. Har själv nyligen fått reda på det.
Puss från mamsen.