onsdag 13 maj 2009

Köp blåbär.

Helluuu, nu sitter jag här på min lunch på jobbet igen. Jag kan verkligen inte sluta titta på dom skorna som jag visade igår. Måste verkligen ha dom!
Aja, idag är jag ganska trött. Har inte kunnat sova så bra inatt. Varför vet jag inte. Vaknade i princip varje timme eller mer och låg bara och vred och vände på mig. Så jag vill inte vara här idag... FAKTISKT!
Jag har börjat fundera på jobb och sådär också. Vet inte riktigt vad jag vill längre. jag trvis ju jätte bra här på Skopunkten, men jag vill nog jobba med någonting som jag kan vara lite för mig själv ibland också. Det är ju skönt att kunna vara det ibland också. Frågan är bara vad ska man jobba med isåfall?
Det är ju så jobbigt att hålla på att byta jobb. Gå på massa intervjuer, komma in i nya grupper osv. Det är verkligen riktigt jävla jobbigt tycker jag. Aja... jag får fundera och kolla runt. Så får vi väl se vad som händer.

Dagens:
Humör: Trött och fundersam. Tänker för mycket.
Gör: Har precis ätit min mat. Fisk och potatis med vitvinssås.
Musik: Något jag inte vad det är som spelas i butiken.
Kläder: CheapMondayJeans, Leopardlinne från H&M, Sjal från H&M och en grå ziphood.
Skor: Vita converse.
Hår: Hästsvans.
Vill: Göra någonting nytt.
Vill inte: Göra bort mig.

Inga kommentarer: