söndag 31 maj 2009

lördag

Igår var det fullt upp heeela dagen lång. Först övningskörde jag med farsan vid halv 10, vilket gick sådär. Men jag börjar komma någon vart nu iallafall! :P
Sedan direkt efter det så snodde jag och Fredric pappas bil och åkte till Maxi och storhandla lite.
Sedan var det bara hem och duscha fort som fan och göra sig i ordning för vid 14 tiden åkte vi hem till Dessi och Jonas nya lägenhet på valla för att grilla, spela kubb, brännboll och sedan lite utgång på Lärkan. Det vart en as nice dag/kväll tycker jag! Brännboll hade jag inte spelat sen typ högstadiet så det var as kul! Har tillochmed lite träningsverk idag.
Lärkan var dock ganska boring, så där stannade vi inte länge. Tog bara några drinkar och lite popcorn.

Älskling, Dessi och Julia under brännbolls drickar pausen.

Jonas, Dennie och Erika


Senare efter maten när vi spelade kubb.


Kubb.



Katarina har förresten fått en till sköldpadda av sin kusin som inte ville ha den. Jätte liten och jätte söt va den! Så sa hon att jag kunde få honom om jag ville. JAAA tänkte jag men jag skulle fråga Fredric först. Men Fredric är en jävla partypooper och säger neeej :( Han tycke vi har tillräckligt med husdjur redan och tror att vi kommer ha ett jävla zoo snart, haha. Men en enda liten till? Han är ju så liten och söt :P
Jag ska försöka tvinga han.


1 kommentar:

solaz sa...

Tack gumsan för dom fina blommorna puss /Mams