tisdag 12 maj 2009

Free

Idag är både jag och puppy lediga samtidigt :) Så någonting måste man ju göra. Kan ju inte sitta som vi gör nu hela dagen. Han sitter inne i svrummet och spelar något jävla spel på sin dator och jag sitter i vardagsrummet och pillar på datorn och kollar på Joey på tv.
Vi tänkte att vi kanske ska baka bullar sen :) Jag älskar bullar. Måste fan vara det bästa som finns. Fast det lär ju sluta med att det är Fredric som bakar oh jag sitter breve och tittar på och äter deg.
Sedan kanske vi tar en lite tripp till Vh och solar en gnutta. Det skulle behövas. Jag ser ju ut som en jävla självlysande zombie!

I helgen blir det kryssning förresten! Vet inte ens vilka som ska med egentligen men det lär väl bli en överraskning. Vi ska åka med Cinderella såklart, inga jävla russin-båtar här inte (Russin = pensionärer). Det ska ju vara lite trash, haha.
Bara det att jag och Fredric inte har några pengar typ, så vi får väl se hur det blir med det. Men det kommer nog bli as nice. Jag vill åka nu!

Inga kommentarer: