måndag 11 maj 2009

skit.

Känns som allt bara går åt helvete just nu. Men det ska ju alltid vara någonting som ska förstöra någonting eller hur? Bara att alla ska bara förstöra samtidigt. Aja skit samma ingen som vet vad jag pratar om, och bra är väl det.
Nu sitter jag i soffan och glor på CSI medans Fredric ligger här breve mig och sover. Att man kan älska en människa så mycke?
Tror jag ska väcka han nu så vi kan titta på how I met your mother. Så tråkigt att vara vaken själv ju, hihi.

Kvällens:
Humör: Lite lätt depp och fundersam.
Gör: Kollar på söta Fredric
Musik: None.
Kläder: Mjukisbyxor och hardcore superstar linne.
Skor: Barfota as always.
Hår: Ruffsbulle.
Vill: Ha en kram.
Vill inte: Hemlis.

1 kommentar:

Melinda sa...

ja men om ni är intresserade av att hyra en vecka så är det bara att säga till. 4700kr för en vecka har jag satt ut den på. Du kan kolla annonsen på blocket: http://www.blocket.se/gotland/Lagenhet_i_visby_uthyres_veckovis_21654863.htm?ca=19&w=1

Kram!