söndag 24 maj 2009

Llalalalaaaa

Nu sitter jag här hemma i soffan och väntar på att baby ska sluta jobba och komma hem. Idag har jag också jobbat, men jag slutar ju kl 17. Så jag tänkte att jag skulle hitta på massa saker att hinna göra. T.ex. plugga teori, lira lite bas, städa lite osv. Men icke!
Jag satte mig vid datorn det första jag gjorde när jag kom hem och hittade att man kunde ladda ner illustrator och photoshop gratis i 30 dagar (adobe.com)! Har ju försökt ladda ner det as länge nu, men utan resultat :P Så nu tänkte jag att jag äntligen skulle få pilla lite med det!
och jaaaa det funka! Så jag fastna ju i illustrator så innihelvete! Var så länge sen jag höll på med det, 3 år sen. Så jag har ju glömt bort allting. Därför har jag föröskt se och lära upp mig igen. Det går väl sååådär måste jag säga. Men det rör sig år rätt håll iallafall, hoppas jag. (Där av den nya headern förresten haha, det kommer en ny.)
Så det är väl det jag kommer hålla på de närmaste 30 dagarna medans det är gratis! :P

Nu måste jag nog ha lite te tror jag... aa det måste jag fan.

Dagens:
Humör: Pysslig
Gör: Pillar dator, glor på tv.
Musik: Mötley Crue - primal scream, har lyssna på hela dagen typ.
Kläder: Tunika
Skor: Svarta tygisar.
Hår: Uppsatt.
Vill: Ha något att dricka.
Vill inte: Jobba imorgon.

1 kommentar:

Lisa sa...

Jaja...tålamod..he..vet hur det är!