söndag 3 maj 2009

kom inte på ngt.


Hallå där! Var ju på grönan igår med jobbet, vilket var nice. Blev mat, dricka och karuseller. Satan var länge sen jag var där. Dom har ju gjort om allting och flyttat på allt nästan. Så man hittade ju typ ingenting. Men man blev som ett litet barn igen, det blev man.
Hann ju dock inte åka allting som men ville men lite grann hann man prova på. Jag och Gaby var modigast och åkte Fritt fall medans dom andra fegisarna glodde på. :P
Fast det roligaste var fan när jag och Helena åkte kärlekstunneln. Den gick sååå jäääääääävla sakta så vi höll på att dö! Så vi slängde ut händerna och började ta fart efter kanerna och rejsade genom halva banan, sen kom vi ikapp dom som åkte innan oss. Så då slängde vi ut armarna igen och backade tillbaka hela vägen igen för att krocka lite i Gaby, Cissis och Tiffanys stock. Sen när vi gjort det så rejsade vi frammåt igen. Och vi kom ikapp dom som var framför oss IGEN! SEGPROPPAR! Men det var iallafall jävligt kul, skrattade så jag fick ont i magen.
Aja grönan va kul iallafall! ;)

Helena, Tiffany, Cissi och Gaby som läskiga saker.

Tiffany och Cissi.
Sedan efter Grönan så drog jag och Helena och mötte hennes polare Alex för att sedan gå ut på Solidaritet.
Efter att ha köat där i typ 30 min så kom vi inte in pga av mig. Jag var för ung tydligen... jävla helvete. Så istället drog vi till White Room och dansade hela natten lång. Så jag var väl hemma 05.45 ungefär imorse. För självklart somnade jag på bussen och kom till sista hållplatsen. Fast jävla tur att jag skulle av näst sista. Så det var inte så långt ;)
Men det var en riktigt kul dag/kväll igår :)

Alex och Helena på tunnelbanan. (Med champagneflarran i handen. Även kallad alkisflarran eftersom den var i en påse när vi drack ur den)
Idag har jag faktiskt precis umgåtts lite med Jessica som jag inte sett på länge, för länge. Hon har ju precis fått en liten son, en liten Leon. Så det var kul att träffa dom 2. Mycket liten och ursöt krabat. :)
Vi var på torvalla och tittade när hennes systerdotter hade dansuppvisning. Söt :)
Det var iallafall jävligt kul att se henne.

Jessica och Leon.
Nu sitter jag hemma i soffan och är hungrig. Göd mig.

Inga kommentarer: