tisdag 5 maj 2009

Utmaning.

Jasså, jag har tydligen blivit utmanad hära... av Lina :)
Utmaningen går ut på att jag ska skriva ner 5 saker som jag ska göra under året 2009 samt 5 personer jag vill utmana.

1. Åka till Kolmården och Gotland med baby förhoppningsvis.
2. Ta körkort! Måste..
3. Bli lite mer ekonomisk?
4. Hålla på mer med musiken. (Bas och sång)
5. Tatuera mera!

Jag utmanar;
Mor
Jessica
Melinda
Carro
Papändy



Förresten så funkar varken telefon, tv eller internet hemma hos mig och Fredric och jag håller på att dö. Tur att det finns internet på jobbet ;)
Så igår blev det en myskväll med en film istället. Highschoolmusical 3, hahaha. Störda filmer. Fredric tyckte inte om den ;)
Men men, jag hoppas att det funkar tills jag kommer hem ifrån jobbet ikväll. Nu ska jag gå och köpa godis :)

1 kommentar:

mams sa...

my good ska du ta livet av mej...;)
Shit då måste jag ju tänka...hmm