torsdag 14 maj 2009

Jag är duttig!

Nu har jag precis ätit mat, som jag lagat helt själv! Det händer inte ofta inte. Jag gjorde falukorv i ugn med potatismos. Annars brukar min mat som jag lagar själv bestå av te och mackor eller typ bara spagetti. Så idag var jag förjävla duktig!
Nu ligger jag här, tjock som ett svin i soffan. Tjock som ett svin... hmm.. det var ju det Fredric brukade gå runt och säga till mig. Marie - tjock som ett svin!
Han tyckte tydligen att det rimmade, haha.

Imorgon börjar jag 08.30-19.15 (!), för vi ska ha personalmöte med våran nya chef som ska börja i augusti. Vill typ inte gå... känner på mig att det bara kommer vara klagomål, varför vet jag inte. Det känns bara som det. Så jag kommer sitta där och bli förbannad förmodligen. Fast jag blir ju glad om jag har fel dock! Frukost ska vi få iallafall, så någonting gott i det hela.
Men att jobba heeela den långaaa dagen känns mindre kul. Kommer ju fan vilja ta livet av mig. Men jag är glad att jag är ledig i helgen iallafall.

Åh, fick precis ett mail ifrån cdon. Lääänge sn jag köpte skivor. Har ju aldrig råd. Finns massaaa jag vill ha. Ge mig.
Nooo nu börjar criminal minds igen! Det är riktigt spännade ikväll! Måste forts se! FARVÄL

1 kommentar:

NadiaSeppanen sa...

hmm ni söker ingen extra personal på jobbet till sommarn? Letar jobb som en galning men hittar inget!