söndag 10 maj 2009

Snart.

Nu snart kommer strax Fredric hem. Behöver en kram eller två så jag tycker att han kan skynda sig.
Har så jävla tråkigt så jag ligger här själv i soffan och glor på någon b-rulle på 6an. Koopa smet in på sovrummet någonstans och somna antar jag. Han ligger nog i garderoben somvanligt, inte ville han mysa med mig inte. Dumma katt.
Gick väl bra på jobbet idag, tråkigt dock. Hungrig som fasiken var jag hela dagen också. Så när jag kom hem gjorde jag en stor jävla portion med potatismos och fiskpinnar.... diskade lite efter det.... och slocknade på soffan vid 19 tiden. Vaknade typ 23.30 igen. Fortfarande trött som en jude.
Blir så jävla irriterad på en jävla människa. Dra någonstans så jag slipper se dig, fuling.


Kvällens:
Humör: Trött, lättirriterad och myssugen
Gör: Dör i soffan.
Musik: Ingenting jag orkar lyssna på just nu.
Kläder: Mjukisbraxer, svart linne.
Skor: Barfota as always.
Hår: Utsläpp och ruffs.
Vill: Att Fredric kommer hem.
Vill inte: Bli sviken.

1 kommentar:

solaz sa...

Mammi loves you puss.