fredag 1 maj 2009

Lite ledigt.

Är nu hemma och har precis ätit amerikanska pannkakor som Fredric har gjort. Orkade knappt 2 st! Men gott var det... har aldrig ätit det tidigare.
Nu ska man väl bara ta det lugnt resten av dagn för imorgon blir det fullt upp på min lediga dag. På förmiddagen ska jag hem till min far och hjälpa han med hans tomt. Lär ju bli svettig som en jävla kossa. Sedan vid 6 tiden ska jag åka till Grönan med tjejerna på jobbet. Massa mat, dricka och karuseller. Det kommer nog bli as kul :) Måste ju prova den där nya grejen också. Fan var länge sen det var jag var där. Sedan efter det är det tänkt att jag och Helena (om inte nån annan av tjejerna ska med) ska dra till Solidaritet och dansa lite. Men bara om vi kommer in gratis, annars skiter jag it! :P
Så ser min morgondag ut. Yepp.

Dagens:
Humör: Glad att vara ledig.
Gör: Tjockar mig efter maten.
Musik: Tool
Kläder: Metallica linne, jeanskjol från JC, leggings och leopardsjal som hårband.
Skor: Barfota.
Hår: Leopardbandet och uppsatt.
Vill: Duscha.
Vill inte: Lukta på mina fötter idag heller.

Inga kommentarer: