fredag 10 oktober 2008

Underbart! :D

Igår jobbade jag från 10-19.15 coh direkt efter det åkte jag in till stan för att möta upp älskling.
Vi skulle äta på Resturang två på St. Eriksplan. Hans nya jobb.
Det var faktiskt jätte fint och mysigt där. Ganska litet men det gjorde somsagt bara att det blev mysigt. Till mat tog jag lamm för 235 :- (Hm..) och juice och Fredric tog något konstigt :P.
Så satt vi där och pratade och hade det mysigt. Sen fick jag min favvo drink efter maten!!! Den var tillomed helt okej gjort om man jämför med dom jag fått på andra ställen. Men bästa är fortfarande cinderella, där finns dom bästa. Men iallafall så hade jag jätte trevligt :D
Sen plötsligt så behövde vi inte betlala ett skvatt, Adde, köksmästaren hade redan betalat allt! Satan vad snällt, för det måste fan ha blivit en liten peng notan var på... men vi fick inte ens veta på hur mycket.
Det var så skönt att göra någonting sånt måste jag säga, me like.
Sen åkte vi hem vid 23 kanske och la oss i sängen och busade lite med Koopa som vart hemma själv jätte länge. Så låg vi och pratade lite och sedan hände något jävligt speciellt som jag inte alls var berädd på. Men jag är jävligt lycklig över det måste jag säga allt känns så himla bra. Men jag berättar mer om det senare för nu ska jag äta, fixa och dona och åka till Farsta med mor min.

2 kommentarer:

Jess sa...

Meh..så där kan du ju inte skriva och bara sticka!? Är ju så jäkla nyfiken nu! :-D Kom hem kvinna och skriv!!
Puss

Marynator sa...

lalalaaa hahaha