onsdag 8 oktober 2008

Nytt.

Idag invigde jag mina uggisar när jag åkte till Handen. Känns ju som att man glider runt i ett par tofflor, as skönt ju! haha. Kommer ihåg att jag hatade uggs när det var populärt för... 4 år sen? Vet inte ens varför jag köpte dom nu. Jag provade dom och var tvungen att ha dom bara.



Jaha, den här kom jag hem med idag, även fast jag inte har en krona.
Det var den sista som var kvar så jag var tvungen att ha den, så jag lånade pengar av syster såklart. Tycker dne är as fin. Fast den är stickad, så de sticks lite sådär irriterande ibland. Men det får jag stå ut med :) Eftersom att det var den sista så fanns det bara storlek 40, inte min vanliga storlek kanske så jag oversizade lite. Tror nästan att det blev snyggare med storlek 40 än om jag skulle ha storlek 32/34. Det är vad jag tycker iallafall :)

Inga kommentarer: