tisdag 21 oktober 2008

Inget intressant.

Idag är jag ledig och det händer fan ingenting, ska bara slappa i soffan. Vilket kan vara jävligt skönt.
Hm, jag har faktiskt ingenting att skriva om. Men jag längtar verkligen tills på fredag då jag och Fredric ska in till stan och besälla ringar och mäta fingrar. Vi kommer dock inte få ringarna förrän nästa vecka, tyvärr. Jag vill ju ha dom nu!
Jag har aldrig varit den som velat förlova mig, och verkligen inte den som velat gifta mig. Men nu när Fredric frågade om förlovningen kunde jag verkligen inte säga nej. Det känns ju så rätt. Jag kan tillochmed se mig själv gifta mig med honom, vilket känns sjukt. För tanken att jag vill gifta mig har aldrig ens kommit på tanke. Jag säger inte att vi ska gifta oss inom ett år eller så, haha. Säger bara att jag faktiskt kan tänka mig det, just med honom. Fan vad sjukt det känns när jag skriver det., med tanke på vad jag tyckt om sånt innan.
Allting har gått så fort mellan Fredric och mig också, sjukt fort. Vi flyttade ihop efter 3 månader ungefär och nu har vi inte ens vart tillsammans i 1 år (men snart) och vi är förlovade och allt. Mycket har hänt på kort tid, men känns det rätt så känns det rätt. Allt har bara flytit på så jävla bra. Jag är faktiskt lycklig. Han gör mig lycklig. Ja, ibland har jag faktiskt tur.


Inga kommentarer: