onsdag 29 oktober 2008

Jummie.

Tuttifrutti! Idag har jag och baby vart inne i stan och shoppat lite innen han började jobba. Det blev lite nya underkläder, ooo ;), sedan ett skrivblock som jag ska ha på teorikurserna, modellbil till Fredric haha, mössa, vantar och sedan lite småsaker hit och dit. Men det var mysigt. När jag kom hem där ifrån var det bara att prova underkläderna såklart och sätta sig och plugga lite i körboken och sedan dra direkt till skolan kl 18-20 för att inviga det nyinköpte blocket :P.
Nu är jag hemma och har precis käkat en liten mini pizza och ska smaka lite marabou och julmust medans jag kollar på Simpsons. Sitter även och smsar med Fredric om vad jag ska ha på mig när han kommer hem, haha. Hmmm... Tycker att han kan komma hem nu ^^
oj då, hejdå.

Inga kommentarer: