lördag 25 oktober 2008

En kväll på Lärkan.

Ja, vi var på Lärkan igår då. Jag, Jessica, Sandra, Emelie, Fredric och Joel. Sedan dök även Hanna upp där. Hade jävligt kul för att fatta mig kort. Orkar inte skriva så mycket nu för jag har ont i huvudet och är jätte trött. Skulle egentligen ha gått ut med Erika och Dessi m.fl ikväll men jag klarar nog inte det. Tror att jag kan vara påväg att bli sjuk så jag tänkte att det är bäst att vara hemma och vila idag så jag orkar jobba imorgon också. Hade verkligen velat gå ut med dom idag, men vi får ta det någon annan dag istället. Här kommer iallafall lite bilder från gårdagen.


Jag, Jessica och Sandra! :) Jag har fan saknat att gå ut med er! :P

Jessica och Sandra är glada :P

Fredrik och Fredric då, hihi. Min Fredric ser dock läskig ut.

Hamster-Fredric och muppJoel ;) som tydligen dricker min drink där!

Sandra på dansgolvet!

Jessica på dansgolvet!

Hanna på högtalaren på dansgolvet!

Jessica och Hanna! :)

Sexy.

Emelie och Sandra

Inga kommentarer: