onsdag 15 oktober 2008

Jag vill nog sjunga.

Jag har funderat på det här med musik.
Jag spelade ju bas förut i Bitchslap, som splittrades för några månader sedan. Vilket var tråkigt, för jag skulle jätte gärna fortsätta med att spela i band. Fast inte längre med att spela bas faktiskt, tror jag. Det känns som om jag hellre vill sjunga, för det känns mer som min grej just nu. Jo, jag tror fan att jag vill sjunga. Ja, det vill jag.
Men hur ska jag fixa det här då? Hur ska jag hitta något? Jag vet inte, verkar för svårt. Så det lär ju inte bli av...

3 kommentarer:

Jess sa...

Do it!! :-D Du har ju hela paketet babe, bara att tuta och köra. Vill du sjunga i ett rockband typ eller själv eller vad tänker du?

Jag måste ju också på riktigt! Har ju velat sen jag föddes typ. Måste ju bara lära mig att stå på scen..

Jess sa...

...och, ehum, tro på mig själv är en bra grej också kanske ;-)

Marynator sa...

nä jag vet inte riktigt vad jag tänker. Typ ett band eftersom det är det enda jag kan, har ju inte gjort ngt själv s¨.. vet inte om jag skulle våga det heller hehe .

Du började ju ´komma igång lite på festen där ju :) det är ju en början :D