måndag 27 oktober 2008

Nytt.

Råkade hamna i Handen en snabbis med syster yster. Tänkte kolla runt lite, hittade ingenting speciellt. Bara en jäävla massa skor som jag ville ha. Speciellt ett par från Bianco som jag bara måste ha! Dom på bilden under då.

Kostar bara 550:- också. Åh, jag älskar dom.

Men jag gick till Din sko istället där jag har rabatt istället och kom hem med dom här skorna :)

Kl 18 ska jag ner till bilskolan för första gången och gå på massa möten varje måndag och onssdag i 4 veckor från och med nu. Läskigt. Så jag tänkte faktiskt plugga lite nu.

1 kommentar:

Jess sa...

Å, jag håller med, skorna från Bianco är ju helt fabulous! :-D Vill oxå ha. De har ju iofs alltid snygga skor där. Liite dyra bara, men man skulle lätt kunna shoppa loss ganska ordentligt där inne.

Lycka till på körskolan babe!