tisdag 7 oktober 2008

I Farsta utan pengar...

Jag och syster var i Farsta idag och kollade lite. Det är är fan inte kul när man inte har pengar! Hittade hur mycket som helst som jag ville ha. Så nu vet jag lite saker som jag ska köpa när jag får lönen, om jag har råd då vill säga.
Varför är det alltid så att när man har pengar så hittar man ingenting ,men när man verkligen inte har en krona så hittar man hur mycket som helst som man vill ha?
Mystiskt.


Måste ha:

499:- plus att jag får 25% rabatt.

As söta tycker jag att dom är. Tyckte inte det i början men sedan när jag provade dom så.. ja nu måste jag ha dom. Fast jag inte jätte förtjust i klacken, men men... 449:- plus 25% rabatt.

Dom här har jag redan lagt undan på jobbet. Älskar dom. 399:- plus 25% rabatt :)

Sedan hittade jag massa kläder på Gina som jag verkligen måste ha... Suck, finns så mycket.

2 kommentarer:

Jess sa...

Haha, de första skorna där la ju jag oxå upp på min blogg att jag ville ha. Visst är de underbara!! :-D Men vaddå finns de på skopunkten lr? Eftersom du får 25% rabatt? Lr är det Din Sko?

Marynator sa...

tyckte väl att jag kände igen dom haha.
Nä asså jagfår ju rbatt på alla affärer som tillhör nilson group, så det är ju skopunkten, din sko, nilson och dom där :)