fredag 24 oktober 2008

Fullt upp.

Ja, idag är det bara stress och stress känns det som hehe.
Först gick jag väl upp kl 9.30 och klädde på mig så drog jag och Fredric till Ica Maxi för att storhandla. Det slutade på en mindre trevlig summa, 1900 :- ungefär. Sedan direkt efter det åkte vi till Tungelstaboden för att handla hö och pellets till barnen och sedan direkt ehm för att lasta av alla grejer vi handlat.
Ingen vila där emellan heller utan direkt till bussen för att åka till Handen för att käka lunch med Jessica och Hanna, vilket var mycket trevligt att se dom små damerna. Vi åt på lunchen på Lärkan och Fredric var inte nöjd med maten men det förstår man väl hehe. Sedan efter det, efter en timme ungefär satte sig jag och Fredric på tåget in till stan för att betala och beställa ringerna, så dom får vi på onsdag! :D
Sen drog vi och kolla lite i affärer i tron om att det va luuugnt. Men icke. Stressa till systemet vid tåget, där det var kö ända utifrån! Så det sket vi i. Så vi stressa till tåget och hoppa av i Handen och mötte Joel som handlade på systemet åt mig medans jag och Fredric handlade något han hade missat när vi storhandla. Ja sen lämnade joel av oss här hemma och nu är det bara att slänga i sig maten och göra sig i orning för att sedan dra till Sandra i handen igen. För att sedan dra till Lärkan, igen. hahaha men det blir nog nice .. aja hinner inte mer. Måste sminka mig. Hinner ju inte locka håret dock.

Inga kommentarer: