tisdag 7 oktober 2008

Död?

Okej, nu vet jag inte riktigt vad jag ska känna. Fick precis reda på att Tommy, en gammal killkompis till mig, kanske är död. När jag var tillsammans med Philip umgicks vi med Tommy nästan varje dag. Vi visste att han hade det ganska svårt och vi försökte ju hjälpa honom.
Sedan när det tog slut mellan mig och Philip blev det även att jag inte såg Tommy.
Fick höra att han hade blivit hemlös för någon månad sedan, att han bodde i trappuppgångar osv.
Men nu fick jag höra att han krockade med bil i över 200 km/h och krossade tre ryggkotor för två veckor sedan.
Men att det tydligen kan vara så att han avlidit nu. Ingen är riktigt säker tydligen, hur nu man inte kan vara det, men jag hoppas verkligen att det inte är så.
Nä, jag kan inte tänka mig att det är så...

Inga kommentarer: