måndag 6 oktober 2008

Nakenfis.

Japp, nu har jag vaknat och sitter i sängen och nördar mig.

Lilla Koopa är busig somvanligt och försöker hugga mina händer. Han hoppa upp i satte sig i Fredrics ben imorse så han började blöda hahaha han är galen den där lill plutten.

Igår kom morbror Jocke, syster, mor och bror hem till oss och hälsa på katten. Eller morbror skulle jag tatuera, vilket jag gjorde.

Han fick BAJS skrivet på insidan av sit pekfinger, hahaha. Sedan en stjärna på bröstet, som bara konturerna är klara för vi hann inte i fyllningen. Så det får vi ta sedan när han kommer till Stockholm igen.
Sen vare det dags för mig, Fredric och Joel att gå på bio för att se Tropic Thunder. De var fan sjuk! Men helt okej, trodde bara att den skulle vara lite roligare men annars var den bra haha.
Sedan när jag och fredric kom hem så satte vi oss i soffan med te och mackor och kollade på Mirrors på datorn. Den var fan läskig. Fast Fredric tyckte den var läskigare haha han är så söt.
Aja, idag blir det av till jobbet kl 14. Så jag jobbar ialalfall inte så länge. Skönt.


Inga kommentarer: