tisdag 14 oktober 2008

Kul?


Jag vill fan göra någonting, men vet inte vad. Fast det är ju ganska svårt när man inte äger en krona.
Helst av allt skulle jag vilja dra och shoppa lite, finns ju så himla mycket saker som jag vill ha just nu. Allting lär ju va borta när jag väl får min lön. Sedan känner jag väl för att gå och dricka och dansa lite, men det är ju också ganska svårt utan pengar tyvärr.
Är ledig hela denna helg, vilket är jävligt skönt. Men jag har fan aldrig någonting att göra dom helgerna när jag är ledig! Då ligger jag bara hemma typ och tråkar. Men när jag väl jobbar på helgerna, då händer allt! Då blir det massa fest och massa annat skit. Lyckas alltid komma bakis till jobbet på helgerna.
Varför är det alltid så? Att allting händer dom helgerna man jobbar menar jag...

Inga kommentarer: