onsdag 10 juni 2009

Vill ta hem dom.

Juste igår gick vi förbi djuraffären i handen och kollade på alla små söta djur. Jag ville ju ta med alla hem! Först fanns det en liten svart marsvinsbebis som jag vart kär i, ville ta med mig hem! Sedan var det en annan marsvinsbebis som typ var mobbad och hade blivit biten på nosen, han var lite ful söt men jag tyckte synd om honom. Ville ta med mig hem! Sedan fanns det även en kanin som inte var riktigt bebis längre, så jag tänkte att ingen kanske vill ha honom? Så jag tyckte synd om honom också. Ville ta med mig hem!
Meeen det ville inte Fredric ! Han tycker att vi har tillräckligt med husdjur redan. Så tycker han at vi snart får byta ut skylten på våran dörr där det står "M. Solander F. Löf" och byta till typ "M. Solander F. Löf ZOO", haha.
Men men vad gör man ? ;D

Inga kommentarer: