torsdag 4 juni 2009

Fucking freeeeeeee.

Åh, ledig. Äntligen! Så jävla trött! Denna dag kändes lång så inni helvete, men nu är jag äntligen hemma och har precis vräkt i mig avokado sallad med pizza bröd. Mums.

Blir så jävla lack på H&M förresten. Jag skickade tillbaka min bekiniöverdel som jag beställde för 3 månader sen för att den var för stor. Så fick jag aldrig tillbaka den storleken jag egentligen skulle ha. Så jag skickade mail och frågade vart fan den var. Till svar fick jag att den var slut, men att det var några som hade avbeställt just den i min storlek och att dom skulle skicka den så jag hade denv. 24. Vilket är nästa vecka.
Kollade tillochmed på "mina sidor" på hm-sidan och där stog det att den var på väg hem till mig.
MEN idag fick jag hem ett brev från dom där dom säger att jag inte kommer att få någon iallafall för den är slut! Vafan hände med den som jag skulle få då?! Försvann den bara eller?
Dom kan ju fan inte säga, aa den kommer nästa vecka... sedan typ 2 dagar senare så ångrar dom sig. Jävla fittluder. Vad fan ska jag med den tillhörade bekiniunderdelen till då? Klart som fan att jag inte vill ha kvar den då heller. Blir fan lack. Bara jävla problem med dom där jävlarna. Bäst för dom att dom fixar något jävligt bra.

Aja, nu är det fan Dodgeball på 6an. Så jävla rolig. Sen blir det ett dopp i badkaret med Freddan.

Dagens:
Humör: Trött.
Gör: Kollar dodgeball
Musik: Fredric lyssnar på någon låt, om och om och om igen :P
Kläder: Cheapmonday manchesterbraxa, vitt linne från Monki.
Hår: Utsläppt.
Skor: Vita converse.
Vill: Ha mina jävla grejer!
Vill inte: bli fet.

Inga kommentarer: