måndag 15 juni 2009

Otursdagen arne

Min dag börja in så jävla bra, fan va arg jag blev.
Först skulle jag lämna tillbaka filmen som vi hyrde igår, men när jag gick ut kom Koopa och började jävlas och följa efter mig. Så jag var tvungen att springa hem och släppa in honom. Sååå jag hann inte lämna filmen. För jag var tvungen att åka till handen för att hämta ut mitt leg och fixa pass. MEN när jag var där var det as mycket folk och jag var lite stressad så det tog as lång tid. Sen efter typ 20 min så märkte jag att jag tagit fel jääävla kölapp!!! Så det var bara att gå därifrån för att gå till bussen för att komma till jobbet. Men den bussen var försenad och när den väl kom så var vi tvungna att byta buss eftersom det var något fel på den bussen eller något. Så ja jag fick byta buss. Sen så gick mina hörlurar sönder, av på bitten! Så jag kunde inte lyssna på musik. Så jag måste köpa nya eller se om det går att reklamera. Dom är ju inte speciellt gamla heller. Less man blir.
Sedan påvägen hem så kom typ aldrig bussjäveln som gick mot tåget. Efter att ha väntat ett tag så kom den, och jag fick kuta röven av mig till tåget som jag hann med PRECIS. Åhh.. aja det var typ min dååliga dag.
Mötte fredic i vh för att sola. Så har vi ätit pannkakor och ska nu bada. Sååååå.. hejdå.

Inga kommentarer: