måndag 1 juni 2009

god kväll

Sitter just nu i soffan och latar mig somvanligt. Jobbade idag till stängning. Var mycket folk där ett tag så jag är lite trött. Men imorgon slutar jag kl 16 så direkt efter jobbet ska jag hämta ut mitt paket ifrån Nelly som ligger och väntar på mig. Det är mina rosa skor. Mina underbara skor. Hoppas bara att dom passar. Annars jävlar. Dom är så JÄVLA snygga!

Sitter och längtar efter skattepengarna också så jag och Fredric kan boka en resa när jag har semster. Semester... mmm.. längtar efter det med. Det har jag v 27, 28 och 29. Ska bli så jävla skönt. Vi tänkte ju ta en sista minuten till någonstans i Grekland någon av dom veckorna. Sedan ska det bli en dag på Kolmården också. Då ska vi även ta med oss min lillebror, Semmy. Det tror jag nog han kan tycka är roligt. :) Varken Fredric eller han har ju vart där tror jag. Så nu är det dags!
Nä usch, nu mår jag illa... :( Har inte mått så bra på hela dagen. Vart lite yr i bollen tidigare idag.

Dagens:
Humör: Har väl vart okej.
Gör: Glor på My name is Earl.
Musik: Millencolin är det som spelats ur min Ipod.
Kläder: Lite småpösiga jeans från Vila, lång t-shirt.
Skor: Gladiator sandaler.
Hår: Slarvigt uppsatt.
Vill: Ha semester.
Vill inte: Vara blek längre.

Inga kommentarer: