tisdag 9 juni 2009

Goddagens.

Ja idag har jag hunnit göra mkt känns det som. Jag och Fredric tog bussen vid 11 tiden till Handen och syster och Hampus följde med. Så fick vi till swedbank och satte in pengar på Fredrics konto. Sen var jag duktig och gick till polisen och fixade mig ett nytt leg, eftersom mitt går ut om 1 månad. Jag har dessutom blivit längre? :O Jag mätte mig där och var 159 cm, men jag hade skor på mig så jag antar att jag är typ 158. Men ändå, det är längre än jag trott ;)
Sedan gick vi till siba för att köpa en laptop till min syster. Eller viii betala inte, utan Fredric fick hjälpa henne så hon fick en bra. Så nu har hon äntligen sin efterlängtade dator.
Sedan åkte vi till Länna och käka kinaresturang :D min favvoooo mumsi mumsiii! Är fortfarande så jävla mätt så jag bara ville rulla fram då vi gick och glodde runt lite bland affärerna där. Köpte dock inte mkt alls.
Nu är vi hemma och har precis slängt in tvätt i stugan och jag ska strax dra och övningsköra med far min. Trött som fan är jag.
Men juste fick ju skattepengarna idag också!!! :D Så nu är jag ca 5500 kr rikare. Så snart blir det fan bokning av resa tycker jag!
Nu måste jag draaaa.. farväl.

1 kommentar:

solaz sa...

ehh hallå...i want my money...please...