lördag 27 juni 2009

Mördar katt.

Vaknade 06.15 imorse, eller hela Tungelsta vaknade nog då också. Våran katt, Koopa, hade fångat en eller två skator och alla andra skator hade samlat ihop sig och hämtat alla sina kompisar och bara satt och skrek så innihelvete. Jag vaknade såfort dom började skrika och det lät högt som fan, jag trodde tillomed att dom var i vardagsrummet. Så jag fick panik haha. Men jag visste att Koopa hade något med det att göra så Fredric sprang ut och hämtade honom så att han inte skulle bli attackerad eller något.
Aja vi gick och la oss sen igen men nu har Fredric gått och jobbat.
Så nuuuu sitter jag i min soffa, kollar på How I met your mother och funderar på vad jag ska ha på mig. Jag ska ju på dop kl 13 idag, men jag vet fan inte vad jag ska ha på mig.
Måste nog skynda mig lite, kommer ju aldrig bli klar om jag sitter här.

Inga kommentarer: