fredag 5 juni 2009

God morgon fan

Nu snart ska jag väl börja göra mig i ordning och åka till handen och köpa lite alkohol tills imorgon. Syster tar ju studenten då!
Hon har också köpt en tröja åt mig på Bikbok som jag ska ta av henne idag. Det var ju halva priset på allt där igår och då jobbade jag ju såklat. Så jag bad henne att köpa något till mig om hon hittade. Det gjorde hon! Den får ni väl se senare idag då...

Förresten har jag fått värsta fästningen, attacken med finnar i ansiktet >:O! Vet inte varför i helvete jag har fått det för. Brukar typ aldrig ha finnar, men nu helt plötsligt kommer allt upp på engång för att hämnas på mig. Elakt tycker jag.
Aja, jag har iallafall låtit mina nagar växa ut... igen. Så jag tänkte att jag kanske ska måla dom lite i någon rolig färg Japp japp... sedan när ag kommer hem blir det färgahåret som fan.
Städa lite måste jag väl också göra :(

Inga kommentarer: