måndag 15 juni 2009

Helgens påhitt!

Jag och Fredric hade fan INGENTING planerat nu i helgen och tänkte att de lär ju bara bli en kväll att sitta hemma och glo på film. Vi tänkte ju spela brännboll först men det tillät ju inte vädret såklart.
Så vi satt hemma och var super rastlösa tills typ kl 18 då vi kom på att vi kunde dra med Joel till O'yes här i Tungelsta och se på alla muppar som sjungerkaraoke och kolla hur ställe såg ut.
Sedan berättade jag våra planer för Erika, för hon satt hemma hos Dennie och undrade vad dom skulle göra. Men dom visste inte om dom skulle med verkade det som. Sedan ringde hon och sa att hon, Dennie, Dessi och Jonas kommer.
Så det blev lite förkrök hemma här, sedan drog vi ner vid 23 tiden. Värsta skitstället egentligen, men vi hade kul iallafall :P Alla gick upp och sjöng minst en gång! hahah :P Jag sjöng "Markoolio - rocka på" med Fredric en gång, som inte gick så bra haha. Sedan sjöng jag No doubt - Don't speak själv. Det var typ när jag hade fått i mig ganska mycket och dom stängde om typ 20 min. Så det lär ju inte ha låtit vackert det heller.
Sedan kom Fredric och Joels kompisar dit med deras massa kompisar! Så ALLA drog hem till oss av någon anledning. Blev ganska mycket folk, men jag hade träffat alla förrutom 3 st tjejer. När jag är full så irriterar jag mig lätt på folk, speciellt folk jag inte känner och speciellt folk som ska vara hemma hos mig och SNYLTA SPRIT! Så jag vart as lack på dom, men dom drog jävligt tidigt som tur var. Fattar inte ens vad dom skulle hit och göra från första början!
Aja kvällen var kul iallafall. Speciellt när man trott att man ska sitta hemma och glo på film hela kvällen. Erika och Dennis sov här också och Koopa åt upp Dennies fötter.

Igår så blev det en sitta hemma kväll med Fredric, med film och godis. Var på Vaskos och käka middag också. Nice bajs... Snart ska jag till handen och hämta ut mitt leg och fixa pass. Sedan ska jag till jobbet.
Men jajajajjaja hejdå.

Jag och baby på oyes

Fredric kollar låt-listan


Erika och Dennie


Toooeel

Dessi och Jonas


Hemma hos oss igen. Dennie och Erika


Dennie, Erika, Dessi, Jonas... och jag satt i vardagsrummet och körade massa spel. Alla andra tråkmånsar var i köket.

Inga kommentarer: