torsdag 18 juni 2009

Dags att sova snart.

Såg på bilden på min bekini nedan. Shit vad stor underdelen ser ut att vara om man jämför med överdelen! Hahaha. Det är stlk 36 i båda men i överdelen ser det snarare ut att vara typ 26 (?!) :P och underdelen typ 46! Haha, a jag tänkte bara. Det såg lite kuligt ut.
Borde sova snart för imorgon blir en tidig morgon och en lång dag/natt.
Ska till Gålö med gängen och tälta, spela brännboll, grill, sup och kanske invigning av bekinin haha (Jag är den största badkrukan ever, sååå förmodligen inte). Vädret kommer inte vara på vår sida, men skit samma. Vi kommer nog att ha riktigt roligt ändå.
Har inte packat ner en enda lite pryl ännu och det orkar jag inte heller just nu. Så det blir upp med tuppen! Påminn mig att epilera benen innan jag åker också.
Fredric gör sillmackor just nu förresten. Får om jag tycker om för det har jag fan aldrig ätit.
Ehhhm han steker något? Behöver man steka något när man gör mackor? Hmmm, nu vart jag nyfis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur många veckor fick du vänta på ditt leg från polisen?
måste själv skaffa därför frågar jag

Marynator sa...

5 arbetsdagar max typ.