torsdag 30 april 2009

Valborg, jaha?

Ja, här sitter jag i sängen. Fredric har sina "speltimmar" nu på morgonen, som han kallar det. Eller han har spelat ett tag nu faktiskt. Så snart tänkte jag tvinga honom att gå ut med mig i fina vädret och ta med marsvinen. Blir deras första gång att vara ute i år då :) Då blir dom nog glada. Hoppas det bara inte kommer massa snorungar som ska hålla på "åååhh vad är det dääär?", "Får jag klappaaaaa?". Dö. Nej ni får inte klappa. Låt mina bebisar vara.
Sen så ska jag hem till mor och sedan far och fixa lite grejer. Jag skickade ju tillbaka min klänning till Nelly för att den var för stor, men ndå fick jag hem samma jävla klänning i samma storlek som jag hade skickat tillbaka. Lack blir jag. Så jag ska hem till pappa och skicka tillbaka den IGEN!
Senare ska vi hem till Biffen och Anetta och käka :) Nice bajs.
Det är väl typ min valborg. Vet inte vad men gör på valborg egentligen. Varför ska man supa idag för egentligen? Känns inte som man firar någonting. Det firade man fan när man var 14 och fjortis.
Sedan när man har barn så går man till brasan och leker. Men nu då? Äh, nothing special enligt mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ni är sååå välkomna när kommer ni??? pussiar från mams

Nabil sa...

Valborg är överskattat.