lördag 25 april 2009

Sjuk?

Har precis vaknat efter typ 3 timmar vilosömn. Mådde ju inte så jätte bra idag på jobbet så jag tänkte bara vila upp mig när jag kom hem, vilket jag har gjort. Men det känns inte bättre, hostan har blivit värre och det bara rinner ur näsan på mig... trevligt trevligt. Känns som om jag har feber också, men termomtetern håller inte med mig (som vanligt). Fan jag hatar verkligen att vara förkyld såhär.
Vet inte om jag ska vara hemma imorgon eller inte heller. Behöver ju pengarna men samtidigt vill jag inte stå kassan och hosta och snora ner folk. Åhhh... jobbigt.
Aja jag får väl känna efter tidigt imorgon och se om det känns bättre. Nu ska tog kärringen Marie lösa lite korsord och vänta på att Fredric kommer hem ifrån jobbet. Kan ju ändå inte sova förrän han kommer hem, så jag måste ju pyssla med någonting. Då blir det Buslätta! ;) Tillräckligt lätt för ett retard som mig.

Inga kommentarer: