lördag 25 april 2009

hallå där köp blåbär.

Ja, igår var man på Patricia för att fira Helenas 25 årsdag. Först med middag, jummie jummie och sen alkohol. Det var as trevligt. Men sedan tappade jag bort allihopa så jag drog hem, och bra var väl det eftersom jag jobbade idag. Var väldigt mycke folk idag och massa idioter somvanligt. Så ska man stå där inne och frysa när det var så varmt och skönt som det var idag, trist. Fast vissa som kom in i affären trodde fan att det var typ 40 grader ute eller något. Då menar jag massa småtjejer som inte har någonting allt på sig. Bra där.

Eftersom jag var borta hela dagen och halva natten igår så träffade jag inte Fredric något, bara när jag kom hem, fast då sa vi typ bara heeej, puss och somna. Sedan idag jobbde jag och han jobbar heeela dagen och slutar inte förrän 01 inatt. Imorgon jobbar jag och Fredric ska till Linköping, eller vart de var, och skata med Joel. Det är fan jobbigt, saknar ju honom juuu :P Vill ju prata och mysa lite, men icke.
Nu ska jag vila lite, känner att jag börjar bli sjuk :( Snorar, ont i huvudet och hostar. Så ska jag glo klart på "Den galne professorn" på 5an nu.... stackars tjockis.

Inga kommentarer: