lördag 11 april 2009

Somvanligt!

Ja, somvanligt sitter jag här... på min lunch på JOBBET! Hemskt... medans alla andra är hemma och blir feta och har kul. Fattar inte varför vi inte ens kan stänga tidigare? Nej, men vi ska ha öppet somvanligt, ja vad roligt!

Igår efter jobbet åkte jag hem till mamma för att fira min lillebror. Kaxig han har blivit eller?! :P Skitunge.
Men det bjöds iallafall på smörgåstårta :D Så jag snyltade med mig en bit hem som jag kunde ha till matlåda idag.
Sedan drog jag hem och Fredric till sin polare i vedelsö. Helena tvingade ut mig också ju :O haha
Så det blev massa stress att fixa mig i ordning och sitta och dricka helt själv.
Men det blev iallafall att vi drog till Kvarnen, helt okej ställe. :) Men det var roligt. Sen skulle vi prova om jag kunde komma in på Patricia (det är ju 23 där)... men icke! Så jag åkte hem och var väl hemma runt 03.30. Fick väl iallafall 4 timmars sömn kanske. Sen vare bara gå upp och åka till jobbet.
Fast när jag skulle ta ut min smörgåstårta från kylen såg jag att biten var inte alls lika stor som igår! :O Så då är det Fredric som har gått och nallat min matlåda! haha...
Så jag gick in och väckte honom och frågade om han snott min mat och det hade han, japp.
Så han vart typ rädd att jag vart sur så han gick upp och skar mer gurka, ost och skinka och la på den lilla bit som var kvar haha söt.
Aja det var väl typ det.. kortfattat. Nu går jag runt här i butiken med mitt bakisvatten. Fast jag mår nog bättre nu... efter 1,5 liter vatten.

Inga kommentarer: