tisdag 14 april 2009

Hoppas att han aldrig kör igen!

dubbelavsnitt av desperate housewifes nu! AS nice! Fast man får ju glo på det själv eftersom Fredric är och provjobbar första dagen på Sturehof nu! :D Så han slutar inte förränkl 01 inatt. Det betyder att jag inte kommer kunna sova förrän han kommer hem. Kan verkligen inte sova själv. Men jag hoppas att det går bra :D


Idag fick jag mitt VISA-kort istället för mitt jävla frikort skit. Så nu är jag stor! :P Fast jag vet inte om jag lyckats få det att fungera än, men det märker vi.
Annars har jag bara jobbat. Har kommit massa nya skor och mer är på g. La undan ett par idag som var as fina. Så snart kommer väl dom hem också.
När jag och Gaby skulle ta bussen hem höll jag på att kissa ner mig haha. Busschaffisen var antingen trött som fan, full eller påtänd. Först när han skulle köra fram till hållplatsen hackade han typ fram, öppnade och stängde alla dörrar flera gånger. Verkade som om han inte visste vart alla knappar gick så han satt och provade det. Sedan pga av det åkte han typ 5 min försent. Sedan vet jag fan inte vad fan han håller på med. Han åker in vid varenda hållplats även fast det inte står nån där och ingen ska av. Sen så "råkade" han köra på fel sida av vägen(!). Man trodde ju att man skulle dö eller något. Stackars Gaby som fick åka med honom typ dubbla tiden än vad jag gjorde haha.
Aja jag är vid liv iallafall och missade NÄSTAN tåget hem pga av han. Sprang som en tok, men jag hann.
Nu ska jag nog glo klart på DH.
Farväl.

Inga kommentarer: