torsdag 9 april 2009

Suck.

A, dom två inläggen innan detta var från igår, men dom kom aldrig fram förrän nu. För just nu sitter jag tyvärr inte i soffan med varm oboy i knät. Nä nu sitter jag på lunchen på jobbet som vanligt. Dagens lunch är då 3 påskmackor! :P

Sedan har vi ju 4 kg godis och massa påskmust i lunchrummet också. Farligt.



Igår var jag och Fredric inne i stan för att handla vingar till mig som sagt. Sedan letade vi en present åt min lillebror som fyller år imorgon.
Sedan gick vi till Fredrics gamla jobb för att hämta sin sista dricks. Då blev det även att vi käkade middag där för våra sista pengar. Blev as god chiliburgare, jummie.
Sedan åkte vi hem vid 21 tiden och satte oss i soffan med oboy och mys som sagt.
Nu sitter han hemma och spelar spel medans jag sitter här och har hemlängtan. Jag kommer ju äta godis tills jag spyr eller något eftersom det inte blev en bra lunch idag. Fast det blir det nog aldrig om jag tänker efter... inte ofta iallafall.
Sen så är det ju så himla kul att man jobbar hela helgen också. Påskhelgen... Fast vi har väl ändå ingenting planerat. Vad fan brukar man göra på påsk förrutom att bli fet egentligen?

Dagens:
Humör: Trött coh seg i huvudet.
Gör: Dricker must inne på kontoret.
Musik: Är system of a down - Roulette ute i butikens högtalare.
Kläder: Slappis. Slapp-jeans, TOOL t-shirt och en grå hood.
Hår: Min sov-frilla uppsatt i toffs.
Vill: Hem och lägga mig på soffan.

1 kommentar:

Alessandra sa...

Vad är påskmackor?