söndag 26 april 2009

Hemma.

Jag blev hemma ifrån jobbet idag. Missar en hel ob dag dock, känns mindre bra. Men jag kan nog inte gå till jobbet såhär. Jag har börjat hosta mer, snorar.. känns fortfarande som om jag har feber och imorse hade jag typ en jävla bulle i halsen (svullen). Så nu sitter jag här hemma helt själv. Fredric och Joel åkte precis till Linköping istället för att ta hand om mig ;)
Jag har iallafall gått en liten prommis till konsum och handlade lite bröd, juice, munkar och ostbågar. Så det sitter jag och knaprar på nu och kollar på Jims värld på 3an.
Vill att Fredric ska komma hem nu så vi kan spela lite spel :P

Sen när jag släppte ut Koopa idag när jag skulle handla så vet jag varför han inte går på lådan så mycke längre. Det finns ju en 10 gånger så stor låda ute!!! (sandlåda) Där han satte sig och sket ut det han sparat på hela natten. Pinsamt. Hoppas ingen såg det haha :P
Där ska jag aldrig gå barfota iallafall.

Inga kommentarer: