torsdag 16 april 2009

Dåligt.


Där är joel. Han pratar i telefon med sin mamma. Jaja jag han fan blivit dålig på att uppdatera här har jag märkt. Men nu förtiden har jag så mycket att göra tydligen. Idag har det vart fullt upp. Först jobbade jag , 9-16. Åkte till vh och mötte upp fredric och åkte direkt in till stan för att kolla på dräkt tills på lördag. Var på butteriks och sedan på myrorna. Det blev att fredric kommer att klä ut sig till karlsson på taket haha. Fetto. Aja iallafall.. Efter det åkte vi till handen och handlade massor med alkohol med joel. Sen vart vi hungriga och vi käka pizza på vaskos. Och nu sitter vi här. Ja så ligger det till. Ny duschad är jag också.. Mmm..

Humör: Lite mongo
Gör: Sitter i soffan och pillar och Fredric muppar sig.
Musik: None.
Kläder: Underkläder och filt.
Hår: Inlindat i handduken fortfarande.
Vill: Vara ledig.

Inga kommentarer: