lördag 8 november 2008

Super... trött.

Nu har jag vaknat från min lilla tupplur jag var tvungen att ta. Har ju som sagt haft jätte svårt att sova om nätterna, och inatt vaknade jag kl 5 och kunde inte sova bra efter det. Sedan när jag väl kände "NU kan jag nog sova"... ja, då fick jag sova ungefär 10 min för sen var det dags att gå upp och jobba. Ja, så jag passade på nu helt enkelt. Men snart är det ju dags att gå och lägga sig ändå, men jag väntar tills Fredric kommer hem från sitt jobb. Han borde väl vara hemma snart hoppas jag.
Lyssnade igenom Millencolins nya cd innan jag somnade förresten. Alltså skivan är ju SÅ BRA! Första låten... ahhh, ja dör. Fast jag hann inte lyssna igenom hela eftersom jag stängde ögonen lite, sen var det kört. Nu vill jag ju bara se dom ännu mer den 13e December. Ska försöka fixa så jag kan göra de. Det skulle vara så fränt.

Jag tror att jag skulle behöva en kram.

Inga kommentarer: