fredag 14 november 2008

Fitthelg.

Jaha, Fredric drog precis till Sundsvall eller vart han nu skulle. Känns jävligt trist eftersom vi båda hade tagit ledigt denna helgen för att vi skulle till Oslo och fira hans bror, men det blev inte av eftersom vi inte har pengar. Så därför tänkte vi att hans lilla syster skulle komma ner och hälsa på oss ihelgen istället, men Fedric valde att åka upp dit istället eftersom hans polare fyller 25. Jag kände inte att jag ville följa med pga att vi inte har pengar för det första, men sedan också för att jag vill inte tränga mig på, lär ju ändå känna mig ganska utanför. Så.. ja.. den här helgen kommer suga åsnekuk, för de finns fan inte piss att göra och jag är helt själv. Hatar att vara själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haka till fotomässan imorgon då;) fast.... det kostar ju med

Marynator sa...

vad kostar det? Ring mig.

Anonym sa...

Kom hem till mamma o ät lite mat vettja...