torsdag 20 november 2008

En mindre bra dag.

Idag började jag kl 14 på jobbet, men kom inte fram förrän kl 14.45 :@. Tåget från Jordbro var då endast 3 min försenat, men det räckte för att jag skulle missa bussen till Länna. Så där satt jag i 30 min och frös röven av mig. När bussen äntligen kom så hann vi bara en hållplats innan bussjäveln körde in i en bil så hela framdelen lossna. Så då skulle polis och allt ta uppgifter och bla bla bla. Så tack vare det kom jag jävligt sent till jobbet.
Sedan på jobbet var allt som vanligt, förrutom en sak. Det stod en äcklig gubbe brevid kassan i typ 1 timme och bara stirrade på mig och Helena. Han hade käkat blängsylta med äcklig blick och stod och log mot oss när vi gick fram och tillbaka och vi städade efter alla idioter. Dessutom hade han ett litet spädbarn i bilstol brevid sig och hans andra barn också. ÄCKEL!
Efter det ville jag bara hem.
Sen på bussen hem så vart jag irriterad på en fuling som klev på. Han var typ 40 och började tappa hår, men så hade han kammat mittbena på luggen! Resten va lite hullerombuller. Men iallafall var det fult som fan, så jag har ritat en liten bild.




Inga kommentarer: