torsdag 27 november 2008

Bussplingare.

Jag har tänkt! Eller typ funderat. Eller..? Skit samma. Men IALLAFALL!
Jag har märkt att när man åker buss så vågar folk inte riktigt plinga där man ska av, det gäller även mig (eller kanske bara mig?). När man väl sitter där helt själv och ska plinga så försöker man typ smyga med det eller väntar med det tills i sista sekund, när man märker att ingen annan ska av. Men om man vet att det är flera än en själv som ska gå av, ja då sitter alla där och bara väntar på att någon ska trycka på den där jävla knappen! Men ingen gör det! Till slut tar någon stackare modet att trycka på skiten i sista sekund. Ungefär som om det är någon jävla tävling om vem som kan skita it längst. Aja, det var det jag satt och funderade på idag påvägen till jobbet.


Påtal om bussar så såg jag en snubbe som gick på bussen hem, som såg ut som Kuzko i "Kejsarens nya skola"! Det var jäävligt likt måste jag fan säga! Haha, kunde inte sluta att titta på honom. Hoppas att han inte trodde något annat, haha.

Fast han hade nog inte sånna där örhängen vad jag såg. Möjligtvis inte kläderna heller, men annars så!

Inga kommentarer: