fredag 28 november 2008

Fullt upp.

Jag ville inte vakna imorse! Verkligen inte. Fyfan vad trött jag var, men jag var tvungen att gå upp för nu var det dags att stor handla!
Jag och Fredric lånade Joels bil till Ica maxi för shopping, och vi anmälde oss till sån där självscanning. Varför gjorde vi inte det tidigare? Fan vad man sparar tid!
Men där handlade vi iallafall mat (såklart), julgran, julgranspynt och sånt. Det gick på lite över 1500, helt okej.
Sedan drog vi direkt till handen centrum och handlade lite julklappar till syster och Joel och så gick vi på systemet. Sen när vi kommer tillbaka till bilen så har vi fått parkeringsböter på 350:-!!! Jävla helvete... fast det var Fredrics fel som glömde p-lapp grejen.
Men men, nu sitter vi hemma och ska baka lite :D

Fick förresten mina skor idag och svart tatueringsfärg så nu är det bara att tuta och köra igen. Fast bakning först... sen ska jag faktiskt till Lärkan ikväll också :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ooo. till mig ;)

Marynator sa...

japp snälla storasyster jag är