söndag 16 november 2008

Min framtid.

Nu är jag hemma igen och har precis hängt upp tvätten på tork och satt igång te och mackor på uppvärming. Innan jag gick ifrån moder så spådde hon mig och syster. Jag tror faktiskt på det, för det mesta har stämt när hon spått mig innan.
Idag fick jag iallafall reda på att jag förmodligen kommer att få barn innom 2 år tydligen, att jag kommer att gifta mig medans syrran är en player och kanske gifter sig fler än en gång, haha. Sedan att Fredric faktiskt tycker om mig ;) och att han tycker att jag är bra i sängen, haha, att vi kommer flytta någon annanstans tillsammans och att ekonomin kommer att bli mycket bättre men när vet jag inte. Hoppas på snart dock. Ja, sen massa grejer hit och dit men jag pallar inte skriva mer för nu är mitt te och mina mackor klara. Tjo flöjt.

Inga kommentarer: