torsdag 6 november 2008

Ice cold!

Jag fryser som satan! Jävla kallt det ska vara här hemma då... fast elementen är ju dock inte på så jag får väl skylla mig själv. Men varm oboy hjälper det med!
Imorse kom det två mormon kärringar hem till mig, och jag hade in klätt på mig ännu. Så jag tog en filt och vira runt mig och öppnade. Det första jag fick var ett skratt och sedan ett hej, väckte vi dig? Fan, skratta inte åt mig!
Sedan gav dom mig ett papper med massa frågor på om gud, och undrade om jag någonsin ställt dom frågorna. Jag sa väl att jag inte visste. Dom sa iallafall att jag skulle läsa igenom lappen och sedan höra av mig till dom. YEAH RIGHT! Dom kan ju vänta på att jag gör det...
Sedan drog ja till jobbet iallafall och nu är jag hemma igen och lagar mat till mig själv. Eller mat och mat. Något att äta!
Ja, jag hade inget kul att skriva om idag heller. Tyvärr.

Inga kommentarer: