lördag 1 november 2008

Retard. + bilder.

Oj, jävlar.. nu är jag vaken.
Jobbade extra idag från 12-15. Ganska skön tid, bara 3 timmar men får betalt för det dubbla så det är inte helt fel. Samma sak blir det imorgon. Så fick man trevligt besök från Jessica på jobbet också ;)
Var på halloween fest igår hos Afro och Robin. Så här kommer lite bilder från gårdagen då!

Det blev 80's tema för min del då!

och mitt fejs... dock lite fuller här.

Syster min var hemma hos mig innan jag drog förresten. Var tvungen att ta kort på henne också. Hon är Marilyn för er som inte ser.


Så söta Dessi :D

Dessi igen, fast med Chrilles trollkarls hatt. (Skulle vara pimp dock :P)

Chrille, haha :P
Fan orkar inte skriva om varje bild, jag är trött. Glo själv istället :P






Nu blir det massa skräckfilms tittande för min del, tills Fredric kommer hem från jobbet.

Inga kommentarer: